Posts Tagged confusion

Masticating

You’re now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label ‘Stranger:’. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
Stranger: hello
You: Hi..
Stranger: before we start to converse i have some questions you need to answer
You: I NEED to answer ?
You: Okay, and what are they ?
Stranger: Have you ever seen a pachyderm?
You: I have not .
Stranger: solve for “x”
You: o.O
Stranger: correct.
Stranger: do people treat you differently knowing you own a chainsaw?
You: Do you know what Masticating is ?
You: No, not really.
Stranger: incorrect.
Stranger: correct.
Stranger: True or false?
You: True ..
Stranger: Who is you favorite prehistoric cartoon character?
You: Seeing as there are only a few , Fred flinstone ..?
Stranger: Correct.
Stranger: What kind of butter is foun in sylvester stallone’s fridge?
You: “I can’t believe it’s not Butter ! X|” Butter .
Stranger: Who would win in a fight? Axl Rose or a white tailed deer?
You: A Fox .
Stranger: Very good
Stranger: what do you see in this inkblot?
You: A tree, a few raspberries, and a small Child.
You: And a squirrel .
Stranger: I spy something green and stringy. What is it?
You: Molded intestines.
Stranger: Paper or plastic?
You: Both.
Stranger: R.L. Stine bites a moose. Who catches diabetes?
You: The-rapist standing by .
Stranger: Respond to the following statement “I have a dixie cup up my but and it causes me great pain.”
You: There’s two T’s in the word Butt.
Stranger: Clever.
You: I suggest removing it .
Stranger: Where’s the peck of pickled peppers peter piper picked?
You: In the field ..
You: Where else ?
Stranger: Have you ever been stopped for watching “flounder porn” while intoxicated?
You: Not yet .
You: Define Intoxicated ,,
Stranger: no time for that.
Stranger: if a monkey lands on mars at approximately 5 PM and I ride a yellow cyborg tortoise to the scene at 6 PM, how much acid did I take?
You: Where would you buy a Yellow Cyborg ?
Stranger: Very good.
Stranger: Deal or no deal?
You: Your deal.
Stranger: and finally: What was the first thing Hercules said when he got out of the time machine?
You: Where the hell am I ?
You: This isn’t the Gay bar..
Stranger: DING DING DING!
Stranger: YOU WIN THE PRIZE!!!!
You: O.o
You: Flounder porn?
Stranger: No, even better!
You: Yellow Cyborg?
Stranger: You are now the 7th Fanta girl!
You: YESSSSSSSSSS.
Stranger: CONGRATS!!!
You: Wait, what colour am I ?
You: .. Green ? :D
Stranger: Close, vomit green!
You: Oh, my god . I have to call my Mother/
You: She’ll be so Pleased !
Stranger: she will! and once again thanks for playing!
You: I didn’t know I was playing ,
You: But, cool .
Stranger: haha thanks for responding to the questions
Stranger: most just disconnect lol
You: Oh
You: It was fun . Who knows what those bastards missed.
Stranger: haha yeah you made it funny for a change
You: Oh, xD
You: There’s a first.
Stranger: yup
You: So you agree .. ?
Stranger: agree to it being the first fun time ive done this? yes.
You: :D
You: Personally, I thought you were going to ask me if I was a rapist of something fun like that .
You: *Or
Stranger: haha i have different questions every time so i have asked that
You: Ah,
You: Only the newbies say yes.
Stranger: except for the yellow tortoise cyborg, i use that one all the time lol
You: Good.
You: I hate a turtle,
You: Well, not a tortoise..
You: Lol, *Have
Stranger: what kind?
You: Red eared Slider.
You: :D
You: His name’s Howard.
Stranger: ah thats cool
You: Haha,
Stranger: i love reptiles
You: Me too,
Stranger: i work at this reptile place and we have this super friendly king cobra that i play with lol
Stranger: he has no venom tho
You: That’s so Cool !
Stranger: yeah its sick
You: :]
Stranger: awesome place
You: :D
You: I wish we had something like that here .
You: I just got my little buddy from a Pet Store ..
You: Not much fun in that ..
You: Besides the Puppies . :D
Stranger: haha if he makes you happy it doesnt matter
Stranger: puppies are funny too lol
You: :D
You: I like how clumsy they are.
Stranger: we got a big bin of them in the store downstairs
You: Aww, ‘
Stranger: haha yeah always falling over each other
You: :D
You: Hmm,
Stranger: hmm
You: Lol ,
You: Do you perhaps have any more questions ?
Stranger: hmmm
You: Haha, if you don’t, that’s fine . It’s just Interesting.
Stranger: Does family dentistry mean the entire family joins in to clean up your choppers?
You: It should, xD Especially if you call them Choppers.
Stranger: If you throw a kitten out of a moving car, would that be considered kitty litter?
You: No . It would only be considered “Kitty Litter” If you threw said Kitten into a Garbage bag.
Stranger: Do you like to drive your care between the lanes and pretend that you are pacman munching up the dots?
You: Yes, yes I do .
You: Although, my car is blue, and I feel like one of the Ghosts.
You: Eventhough I’d much rather be PacMan.
Stranger: Pacman always loses though
You: :O
Stranger: theres infinite levels, so you have to die sometime lol
You: I suppose.
Stranger: well, its been great but i gotta go practice some stuff or my guitar teachers gonna kill me haha
You: haha, alright.
You: Thanks !
You: And, good luck with the guitar, lessons.
Stranger: thanks for answering my questions haha
You: Or, something.
You: haha no problem.
You: Thanks for asking them . :D
Stranger: no problem dude haha
Stranger: they just pop in my head out of nowhere lol
You: Even better !
You: xD
You: Okay, so that you don’t get massacred by your teacher,
You: you should probably go .
You: But, It was fun talking at you .
Stranger: you too dude haha
You: :P
You: Except, I don’t have to worry about getting killed .
You: I do, but not like that . xD
You: Alright, Peace.
You have disconnected.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

,

No Comments

Animal Balls

You’re now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label ‘Stranger:’. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
Stranger: Heyy baby
You: MEOW.
Stranger: BARKK!
You: MEOW?
Stranger: BARK?
You: MRRROOW.
Stranger: GRRRRRR.
You: Meow.
Stranger: Bark
You: Have your balls dropped yet?
Stranger: No
You: |:(
You have disconnected.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

,

No Comments

#@%@#$^$#@ Timewarp

You’re now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label ‘Stranger:’. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
Stranger: its just a jump to the left
You: yep
You: :D
You: actually
You: I have no idea what you’re talking about
You: >>
Stranger: the M0THERFING TIMEWARP MAN!
You: YEAH!!
Stranger: that sh1t will blow your mind
You: OFC!
You: it’ll make you nose bleed o.o
Stranger: it is the dance of the gods
You: the song of the mermaids!
Stranger: chuck norris’ theme tune!
You: Pokemon opening!
Stranger: hells yeah!
Stranger: its just a jump to the left
You: BOOYAH
Stranger: its just a jump to the left
its a step to the right
put your hands on your hips
Your conversational partner has disconnected.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

,

No Comments

Anglo – French relations hit a new low!

You’re now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label ‘Stranger:’. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
You: hello
Stranger: bonjour
You: bonjour then…
Stranger: ca va? :)
Stranger: Je suis français que vous voyez
You: sorry… i dont speak french….english? parlez vous anglais?
Stranger: Non désolé
You: baguette??
You: croisant??
Stranger: essayez-vous d’être sarcastique?
Stranger: :/
You: creme brulee??
You: sorry… thats my french exhausted
You: bye
You have disconnected

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)

,

No Comments

The Benefits of A Stripper

You’re now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label ‘Stranger:’. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
Stranger: GET IN DA TRUNK WE IZ GOIN TA MEXICO!!!
You: WHY!
You: THEY HAVE BAD WATER!
Stranger: U IZ GONNA SOLD TO A STRIPPER!!!
You: really?
You: i mean i couldn’t be sold as a more productive citizen?
Stranger: NO U BE SOLD TO A STRIPPER
Stranger: AND U ENTERTAIN STRIPPER EVERYDAY!!!!!
You: what about a baker, teacher, meter cop. There are so many responsibilities
Stranger: NO STRIPPER!!!
You: I mean once your old you can’t strip any more.. so this doesn’t seem like a sound investment
Stranger: U SHUT UP AND GET IN DA TRUNK!!!!
You: what are the benefits like… i mean what is the medical and dental?
Stranger: SIGH U WILL WORK FOR A STRIPPER
Stranger: U WILL WORK FOR A STRIPPER
You: why for a stripper.. like an assistant? because i would love the opportunity to move up the corporate ladder…
Stranger: yes something like that
You: and once again. the benefits?
Your conversational partner has disconnected.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

,

No Comments

wheres USA?

Stranger: Hey
You: hi
You: where u from?
Stranger: india
You: where?
Stranger: I N D I A
You: where is that?
You: in north pole??
Stranger: Lmao..
Stranger: Im kidding.
Stranger: Nah i have no idea cunt
Stranger: im actually from the U.S
Stranger: But, wanted to see how it felt like to be indian
Stranger: LMFAO
Stranger: :D
You: sum1 else said thisHAHAHA theres not reaaly a place called usa is there?
You: and emerica?
Stranger: No there is!
You: where abouts?
Stranger: U.S //USA//America//UNITED STATES OF AMERICA
You: because i know geography
Stranger: theyr the same thing?
Stranger: lmfao
Stranger: whaat?
Stranger: my state?
You: yeah but where are all of these?
Stranger: North America
Stranger: its a continent!
Stranger: i think..
Stranger: :D
You: is t in asia?
Stranger: Umm. GOOGLE MAP IT!
Stranger: :D
You: i did
You: and it just came up with this big blue and green circle
Stranger: Kay, so you should know where it is
Stranger: LMAO!
You: ?
Stranger: That’s Planet EARTH
Stranger: Wich is where the U.S is.
You: is that in us too?
Stranger: And a whole lot of other Continents
Stranger: YEAH
You: so is it called P.E
You: in U.S.A
You: planut erth in usa?
Stranger: No see,
Stranger: Were a PLANET!
You: me and you?
Stranger: That blue / green thing is a planet
You: i dont live where u do
Stranger: Oh my god;
Stranger: See,
Stranger: The blue and green thing is a Planet
Stranger: And that planet is called Earth
Stranger: And in the earth;
You: a planet is in usa yes?
Stranger: No,
Stranger: LISTEN
Stranger: Stupid;
Stranger: Theres space…
Stranger: And in space
Stranger: theres a planet
You: where?
You: inbetween planet and USA?
Stranger: OH MY GOD
Stranger: USA IS NOT A PLANET
You: no planet is in usa yes?
Stranger: USA IS A CONTINENT;
Stranger: NOT A PLANET
You: ok…
Stranger: LISTEN;
You: which is biggger?
Stranger: AHAHA
Stranger: YOU KNOW WHAT THE GALAXY IS RIGHT?

You: chocolate
You: ?
Stranger: NO!
Stranger: hmm.
Stranger: wtf..
Stranger: Where are you from?
You: kaazuckistan
Stranger: Wich is what?
You: a planet?
You: a usa?
Stranger: okay so you know what a planet is then ?
You: inside a usa?
Stranger: LMAO
Stranger: OMG
You: or i the space?
You: in the space inbetweensa and kaazuckistan?
Stranger: Oh god you trolls; get crazyer by the minute!
Stranger: :p
You: trolls are usa?
Stranger: Ahaha i love you !:D
You: :L im joking mate im from scotland:L:L
You: im laughin so much
Stranger: HA WTF

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 7.0/10 (5 votes cast)

,

9 Comments

??????

You: You: hello mark silly i read dark
Stranger: what
Stranger: more like
Stranger: me: wtf?
You: am i right
Stranger: what?
You: dwarfing clock
Stranger: are you a nerd
You: we have wal mart
Stranger: you talking a world of warcraft language ?
Stranger: we got ralphs
You: no we got troubl;e
Stranger: we got tits
You: but i choose if it has a beard
Stranger: ur gay
You: if pork taste like ham
You: and ham taste like pork
Stranger: i dont eat pork
Stranger: so i wouldnt know
You: what the hell does money taste like
Stranger: are you that retarded
Stranger: paper
You: the do reads more than you
Stranger: speak english
Stranger: what
You: ranger: ur gay this is what u say
You: i answer: gay-happy
Stranger: i answer
Stranger: i know your gay
Stranger: i meant gay = homo
You: you know you are young and silly butt gey=homo
Stranger: dude i dont know whats wrong with you, but you got issues
You: you silly hobo
You: force the orange
Connection imploded.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

,

1 Comment

The Bird is the Word.

You: Hi.
You: Do you know?
Stranger: DO I KNOW WHAT…?
You: About the bird???
You: EVERYBODY KNOWS THAT THE BIRD IS THE WORD!
Stranger: what bird?
You: B-b-b- bird, bird, bird. B-bird’s the word.
Stranger: yeah?
You: A-well-a bird, bird, bird. The bird is the word.
Stranger: i dont get it?
You: SURFIN’ BIRD
Stranger: im still confused
You: Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa- pa-pa-pa-pa-pa-pa-
Pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa- pa-pa-pa-pa-pa-pa-ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow
Stranger: are you high?
You: Papa-ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Oom-oom-oom-oom-ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow, papa-oom-oom-oom
Oom-ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Papa-a-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow, ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow, ooma-mow-mow
Papa-oom-oom-oom-oom-ooma-mow-mow
Oom-oom-oom-oom-ooma-mow-mow
Ooma-mow-mow, papa-ooma-mow-mow
Papa-ooma-mow-mow, ooma-mow-mow
You: Well don’t you know about the bird?
Stranger: no..i dont think so
You: Well, EVERYBODY KNOWS THAT THE BIRD IS THE WORD!
You: (It’s a song).
Stranger: oh okay
You: Yeah…
You have disconnected.

VN:F [1.9.17_1161]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

No Comments